kalau rasa menarik like,tiada paksaan

sapa yang sudi ikut la

Ahad, 1 Julai 2012

assalamualaikum. kali ini tidak ada karangan panjang atau motivasi panjang yang aku nak nukilkan disini memandangkan waktu saya menulis dah hampir lewat . aku hanya memenuhi permintaan seseorang supaya untuk buat update terbaru bagi blog ini apapun penulis mahu sahabat doakan kesihatan sehingga saya pulang ke Malaysia pada awal bulan ogos nanti. tiap hari saya menapak ke kelas kaki ini bagai longlai meniti hari bagaikan seperti lambat berjalan meniti waktu,tapi apakan daya mengapakah watu yang ingin disalahkan.dia tidak bersalah hanya mengikut aturan ALLAH lebih kurang 19 hari lagi ramdhan akan menjelang dan aku juga akan melalui hari puasa tersebut ditempat orang jauh dari keluarga . sungguh..!! dugaan melalui hari2 yang panas pada musim panas begini sungguh membawa dugaan yang sungguh kuat.INSYAALLAH disebalik kepayahan ini Dia akan beri yang terbaik pada kita suatu masa nanti. pergi kelas ,balik kelas ,memasak, facebook,telefon mak guna weinak,kelas talaqqi. solat dan tidor.itulah rutin harian ku tiap hari.kadang2 masa aku dipenuhi dengan aktiviti bangun malam .bersama2 sahabat sefikrah. oklah badan kurang sihat masih mengagahkan diri untuk menaip.pray for me ya sahabt semua. # hati tenang bila kita selalu mngingati Allah.#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...