kalau rasa menarik like,tiada paksaan

sapa yang sudi ikut la

Ahad, 24 Mei 2009

tolong ayah....kan baik...tolong mak kan bagus...tolong family kan rajin...

assalamualaikum....
ap kabar sahabat sekalian...
baik2 yer....
erm klu yg sihat alhamdulillah....
kalau yang kurang sihat makan ubat,...yer...

dah seminggu x update blog nh....ish3...sibuk...
maklumlah pi tolong ayah wat keje best ,,,,
gajinya agak lumayan lagi hehe.....(mata duitan btol yer).....

sebenarnya ana x pi mana 2 pon dok umah jer..huhu..
jadi ayah ana ajak pi wat keje...
dengar nama keje nh...
cam teruk..or susah...
tp rupanya senang jer....
tp.....(bapa bnyak tp da...)
memang kena kuat hati....n jangan mudah putus asa....
kejanya...pendawaian elektrik...
ayah dapat bnyak projek...tp kekurangan pekerja...huhu...
tp x apa la..
nanti dah dapat pitisnya...
x perlu dibayar kt org lain..
bayar kat anak sendiri ja....walaupun keje sehari tp dah ada gaji dah...
wah cayalah ayah....(bleh ar keje ngan ayah ag...cuti sem akan datang....)
amacam sahabat x nak join ka...lumayan nh...


keje nih agak susah kalau org yang setahun jagung cam saya nh,,,
erm terhegeh2,,peralatan pendawaian pon tak taw sangat..ish2...ari 2 ikut ayah buat pendawaian kat sbuah rumah banglo nh...
semangat tahap maksimun nh...
pasang lampu...downligt kat sebuah rumah agak2 dalam 20 gak laa...
dengar cam cket...
tp bila nak pasang wire dia...
fuh..!!dugaan sangat2...yer la kena panjat siling...ish3....yang paling kesian kat ayah ana la...
dah la pukul 11 pg mataharinya dah tegak kt atas kepala...
bayangkanlah....panas...!!!
betapa ayah sanggup berkorban demi mencari sesuap rezeki....

ana mula wat keje ngan ayah pukul 8 pg...sampai la pukul 5 ptg...
wah macam org keje pejabat lak yer....hehe...lepas balik rumah kena pulak jadi guru tuisyen kat adik2...
apa ag....ajar..!!hehe
mujur adik 2 org ja...tue pon dah pening kepala....
ish3...

sok plak......my bro come back...
so kami 3 orang plak wat keje.....
ap pown best la keje ngan ayah...

kawan2 nsahabat2 wat la benda yg berfaedah ketika cuti semester yer...hehe

Tiada ulasan:

Catat Komen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...