kalau rasa menarik like,tiada paksaan

sapa yang sudi ikut la

Sabtu, 16 Mei 2009

assalamualaikum........

apa khabar sahabat sekalian....moga berada dalam keadaan sihat sentiasa dibawah rahmat ALLAH s.w.t

selamat hari guru
diucapkan kepada semua guru di malaysia.....
terutamanya guru yang mendidik dan mengajar saya
iaitu cikgu azalina.cikgu yunus,cikgu shamsul cikgu amizah.cikgu idayu,cikgu roslan ,cikgu hamdi,cikgu samsudin,,dan semua guru di sekolah kebangsaan kubang palas...

kemudian...
cikgu2 yang mengajar saya di sekolah menengah kebangsaan padang terap...
iaitu yang saya masih ingat la ,,,cikgu sains saya,,cikgu hafiza...erm manakala semua guru di sekolah menengah kebangsaan agama kedah.alor setar iaitu cikgu kesayangan saya cikgu rofidah cikgu sains.cikgu sobri cikgu add math dan semua guru yang mengajar saya sepnjang saya bersekolah disitu....

moga hidup cikgu semua sentiasa bahagia dibawah rahmat kasih sayang ALLAH....
.........TERIMA KASIH CIKGU.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...