kalau rasa menarik like,tiada paksaan

sapa yang sudi ikut la

Jumaat, 3 Julai 2009

jumpa lagi kt terengganu

Assalamualaikum..pada sahabat sahabat sekalian apa khabar semua …sihat..??
Wani harap sahabat semua sihat disamping keluarga tersayang.terlebih dahulu wani panjatkan
Kesyukuran kepada illahi kerana masih memeberi peluang kepada wani untuk melihat keindahan alam
ciptaanNYA…selawat serta salam terhadap junjungan nabi rasulullah s.a.w serta keluarga sahabat
sahabatnya..
hah hari sabtu 4 hb julai..wani dah nak bertolak ke terennganu wani akan bertolak dengan bas tasik
kenyir pada pukul 9 setengah malam haha abg wani ikut sekali jugak bukan apa dia nak ikut bagi ja la
mai Terengganu nanti boleh la tolong angkat barang wani yer haha wah tak sabar rasanya nk nerjuang
menuntut ilmu semula erm sem lepas macam macam dugaan yang wani tempuhi Alhamdulillah dengan
izin ALLAH wani dapat teruskan pengajian wani semester 3 plak alhamdulillah subjek pon makin mantap
dah maklumlah dah makin naik sem makin susah la kan huhu
apapun sahabat semua doakan wani selamat sampai disana ye..dan selamat menempuhi ujian yang
mendatang.doakan kesihatan wani semakin baik juga maklumlah akak sebilik yang dulu dah tak ada dia
nk konvo dah jadi tak dak dah tempat nak bermanja hehelepas ini wani pulak yang kena pandai dah
tak ada sapa nak tolong dah .
bukan itu sahaja wani nak ucapkan selamat berjuang dan selamat bertemu semula kepada sahabat
dakwah ana tak sabar rasanya nak jumpa mereka yang selalu sporting dan aktif tu.hah asrama pon dah
taw dok kat mana dah kan jadi redha la..sumer budak dakwah dok kt blok ummu umairah hehe wani dok
kt tingkat dua macam sem lepas gak ummu umairah 205 lagi haha best2 sahabat yang lain semua dapat
tingkat 3 redha ja lah..
setakat ini dahulu …….kita jumpa disanaaaaaaa yer sahabat semua

Tiada ulasan:

Catat Komen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...