kalau rasa menarik like,tiada paksaan

sapa yang sudi ikut la

Ahad, 26 Jun 2011

Tudiaa....

Assalamualaikum dan salam senyuman cinta kepada semua peembaca blogku semoga semuanya sentiasa berada dalam keadaan sihat walafiat..(^_^),
kali ni tak ada apa yang nak diceritakan cuma saya nak kongsikan sedikit gambar gambar yang saya dapat dari google imej,jadi bila teringat warna kuning macam teringat sesuatu,apa benda ya,,?? bukan demam kuning ya..!! hehe
mari kita layan gambaq2 ini semua.entry ini tiada kaitan antara hidup dan yang mati jika ada persamaan mungkin kebetolan saja tue...peace yo..(trademark sepah) saja ja..





wah sejuknya mata memandang tengok padi pon bewarna kuning,prinsip padi semakin semakin berisi semakin tunduk,maksud dia..kalu dah kaya jangan dok sombong...



manisnya rambutan nih...haa makan rambutan banyak tak pa..jangan terlenih durian..klu nk makan banyak kena prepare ayaq kaki tiga ,alaa ayaq badak tue..



ni kepala gading ..eh clap kelapa gading..ini airnya dia boleh jadi ubat sejuk badan.



ini pulak buah pisang takkan x kenal plak kan,,pisang ini memberi anda tenaga..banyak khasiat nih...


sunflower...sungguh indah di mata...kat mana tak taw ni..cantik nih..klu ada kebun bunga camnih,bleh la kot buat perusahaan makanan kuaci...hehe





buah mangga ni banyak masa musim dia dlu..skang dah musim durian..jarang nampak dah..takpa insyaALLAH tahun depan pulak.


buah jagung pun banyak khasiat jugak,tapi kalu makan banyak kena hati hati jgak..tapi jagung korea sedap berbanding jangung Malaysia.maniss aja.



spongbob squarepants...kegemaran kanak2,,tapi apapon jangan sampai overdost kartun ja ,takot nanti terpengaruh,kalu tiru yang dia suka tolong orang tak apa...(^_^)

sekian sahaja ..sekali lagi diingatkan entry kali ini tak ada kaitan antara yang hidup dan yang mati.

Tiada ulasan:

Catat Komen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...